Filmy seks, surrealizm, policja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, surrealizm, policja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Hongkong, 28 kwietnia 1994 roku. He Qiwu, policjant numer 223 właśnie chwyta podejrzanego, kiedy wpada na kobietę w blond peruce, z którą będzie się kochał kilkadziesiąt godzin później. He usycha z tęsknoty za byłą dziewczyną May, która porzuciła go w 1 kwietnia. Kupuje puszkę ananasów - ulubionych owoców ukochanej - z datą ważności 1 maja, który jest dniem jego urodzin. Kobieta w peruce zajmuje się handlem heroiną. Zatrudnia hinduskie rodziny zajmujące się różnymi interesami w dzielnicy Chungking Mansions by przemyciły narkotyki za granicę. Jednakże 30 kwietnia Hindusi znikają i kobieta podejmuje szaleńcze poszukiwania, pragnąc wytropić ich i heroinę. Tego samego wieczoru policjant 223 zjada wszystkie z 30 zgromadzonych puszek ananasów i godzi się z faktem, że May już do niego nie wróci. Zrezygnowany, wchodzi do przypadkowego baru zdecydowany przespać się z pierwszą napotkaną kobietą. Okazuje się nią kobieta w peruce. Piją drinki, po czym policjant zabiera ją do pokoju hotelowego, gdzie kobieta zasypia głębokim snem, a on ogląda w telewizji stare filmy z Kantonu. Rankiem 1 maja wychodzi z pokoju na jogging i jest bardzo uradowany, gdy na pagerze otrzymuje od kobiety życzenia z okazji 25 urodzin. Kobieta wciąga w zasadzkę zdradzieckich handlarzy narkotyków i zabija ich. Tego wieczoru He posila się w barze szybkiej obsługi Midnight Express w Lai Kwai Fong, Właściciel baru sugeruje mu randkę ze swoją nową kelnerką Faye, którą policjant w pierwszym momencie wziął za chłopaka. Sześć godzin później Faye idzie do łóżka z ubranym po cywilnemu policjantem numer 663, który przychodzi do baru co wieczór, by kupić dla swojej dziewczyny - stewardessy - sałatkę szefa. Dwa dni później szef przekonuje go do zmiany menu i dziewczyna porzuca policjanta zostawiając mu list pożegnalny. Kiedy 663 odmawia odbioru dostarczonego listu, Faye znajduje sposób, by dowiedzieć się o jego adres i używa zostawionego klucza by dostać się do środka. Poznaje jego mieszkanie, sprząta i zmienia w nim układ, uzupełnia akwarium. Policjant-fantasta rozmawiający z otaczającymi go przedmiotami, rejestruje zmiany, ale nie dociera do niego, co naprawdę się stało. Kiedy do policjanta dociera wreszcie, że Faye go lubi, prosi ją o spotkanie, ale ta odmawia i wyjeżdża do Kaliforni. Rok później Faye jako stewardessa, wraca do Hongkongu. Odwiedza Midnight Express i jest zachwycona widząc, że policjant 663 zrezygnował ze służby i prowadzi bar. Chłopak prosi ją o załatwienie biletu na wspólną, daleką podróż.
Nowy Jork, rok 1985. Świat ogarnięty jest strachem i paranoją. Ludzie, którzy kiedyś nosili maski, by walczyć z przestępczością, teraz są pozbawionymi praw banitami, ukrywającymi swoją tożsamość. Jedynie nieliczni pracują dla ludzkości, pod ścisłą kontrolą rządu Stanów Zjednoczonych. Pewnego dnia, w tajemniczych okolicznościach, ginie Komediant, jeden z najbardziej znanych superbohaterów, wypchnięty z 30 piętra swojego apartamentu. Rorschach, jego dawny kompan, rozpoczyna śledztwo. Jest przekonany, że jego śmierć nie była przypadkowa. Podejrzewa, że ktoś pozbywa się bohaterów, a jego pierwszym celem był właśnie Komediant. Zamierza przestrzec członków grupy, którzy kiedyś walczyli u jego boku...


Jack (Norton) cierpi na chroniczną bezsenność i jest całkowicie znudzony swym dotychczasowym życiem. Do czasu, gdy spotyka charyzmatycznego Tylera Durdena (Pitt) – sprzedawcę mydła o dość pokrętnej filozofii życia… Uważa on bowiem, że samodoskonalenie jest dla słabeuszy, a to co rzeczywiście sprawia, że warto żyć to samodestrukcja. Kiedy mieszkanie Jacka zostaje kompletnie zniszczone w wyniku tajemniczego wybuchu, Tyler oferuje mu gościnę. Spotykają się w barze, piją na umór i wszczynają bójkę na gołe pięści, która nieoczekiwanie przynosi im ogromną satysfakcję. Wkrótce cotygodniowe walki stają się celem ich życia i przyciągają coraz to nowych zwolenników. Zainicjowany przez nich Podziemny krąg obejmuje swym brutalnym zasięgiem cały kraj i odnosi oszałamiający sukces. Jednak już niedługo Jacka spotka szokująca niespodzianka, za sprawą której zmieni się wszystko…

Mechanik

7,7
Trevor Reznik (Christian Bale), prosty mechanik, cierpi na chroniczną bezsenność. Od roku nie przespał ani minuty. Totalne zmęczenie doprowadziło do wstrząsającego pogorszenia się jego stanu zdrowia, nie tylko fizycznego... Trevor czuje się coraz bardziej osaczony przez serię niewyjaśnionych i tragicznych wydarzeń. Wydaje się, że mają one coś wspólnego z nowym pracownikiem fabryki, groźnie wyglądającym Ivanem. Trevor popada w obsesję, w każdej chwili oczekuje czegoś złego. A może tajemniczy prześladowca nie jest tylko wytworem jego wyobraźni?
Ostatnie dni 1999 roku w Los Angeles. Całe miasto jest pogrążone w chaosie. Głównym bohaterem filmu, jest były policjant Lenny Nero (Ralph Fiennes), który handluje elektronicznymi zapisami ludzkich przeżyć. Na jednym z clipów Lenny widzi morderstwo.
Severine, młodą i piękną żonę wziętego lekarza, nawiedzają koszmary i sadomasochistyczne sny. Przypadkowo dowiaduje się o kobiecie z towarzystwa odwiedzającej dom publiczny. Od tej chwili, nie bez początkowych wahań, bohaterka jako „Piękność dnia” rozpoczyna podwójne życie. Wplątuje się w dziwny romans prowadzący do tragicznego finału.
Głównym bohaterem „Przedstawienia” jest angielski gangster Chas Davlin (rewelacyjny James Fox), który zajmuje się ściąganiem długów. Kiedy przez „przypadek” zabija jednego z klientów swojego szefa, musi uciekać przed policją i własnym bossem. Miejsce schronienia znajduje w domu podupadłego gwiazdora rocka – Turnera (Mick Jagger), który żyje z dala od świata, wraz ze swoimi dwiema kochankami. Na początku Turner nie ma ochoty pomagać Chasowi, z czasem jednak między tą dwójką nawiąże się dziwna, perwersyjna relacja…
Ekranizacja futurystycznej powieści A. Burgessa opowiada o amoralnym punku, który poddany zostaje praniu mózgu i zmienia się w porządnego obywatela, by w finale znów stać się tym, kim był na początku. Kubrick zrealizował porywającą przypowieść moralną opartą na niezapomnianych obrazach, niezwykłych zbitkach muzycznych i fascynującej nowomowie, którą posługują się Alex i jego kumple.
Czy można być urodzonym mordercą? Mickey Knox i jego żona Mallory, zostali zepsuci przez otaczający ich świat. Oboje byli wykorzystywani seksualnie przez ojców, oboje wychowywali się w patologicznych familiach. Wydają się być idealną parą, która ma ciekawe, a zarazem zabójcze hobby: otóż Knoxowie są seryjnymi mordercami. Podróżując autostradą 666, mordują kolejne napotykane osoby, nie patrząc na to, czy jest to policjant, rolnik, czy wykształcony prawnik. Ale czy idylla pary morderców może trwać wiecznie?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…